Nowe informacje - Link

poniedziałek, 17 listopada 2014

Od Taigi, CD Killer


Spojrzałam na niego i parschnęłam, wstając i otrzepując kolana. No cóż każdemu zdarzy się zamyślić i iść nie myśląc o tym co aktualnie się dzieje. 
- Jeszcze sobie daje radę, dziękuje - mruknęłam idąc dalej. - Ile masz lat? - zapytałam odganiając od siebie myśli 
- Dlaczego pytasz? - odpowiedział mi pytaniem 
- Z ciekawości? Chce wiedzieć o ile jestem młodsza - wzruszyłam ramionami 
- 25 - odpowiedział - A Ty? - zapytał
- Kobiety się nie pyta o wiek - odpowiedziałam z uśmieszkiem 
- Aż taka młoda nie możesz być - burknął, spiorunowałam go wzrokiem - No co? Po prostu głośno myśle 
- 22 - powiedziałam po chwili milczenia, trzy lata starszy, a wydaje mi się jakby był młodszy o 5 czy to normalne? Czy warto się z nim w ogóle bawić? Ach oto są pytania - To moja jaskinia - powiedziałam zatrzymując się - Oddasz mi tą farbe? 
- Może lepiej jak ją wniose do środka? Jak znowu si wywalisz to będzie kiepsko - zrobił dziwny grymas 
- Masz racje, jak Ty się wywalisz to nie będzie wielkiej szkody - zakpiłam otwierając drzwi 

( Killer?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz