Nowe informacje - Link

niedziela, 16 listopada 2014

Od Shadow`a, CD Taiga

Taiga próbowała zmieniać temat, ale nie dałem się przegadać. Postanowiłem - jako alfa - bronić każdego swojego członka do śmierci, a ten arogancki szantażysta wyjątkowo działał mi na nerwy. Jak ja go dorwę w swoje łapy, to zacznie się modlić, żeby mnie w piekle po raz drugi nie spotkać. 
- Niedługo przyjadą dzieciaki, a starsi zwiedzają jak na razie teren. Jestem pewien, że ich polubisz - Uśmiechnąłem się. - Taiga, słuchaj. Nie możesz dać się jeszcze raz szantażować, ani ciągle uciekać. Jeżeli trzeba, to go po prostu zabiję, ale proszę cię, daj sobie pomóc. Za każdym razem chcesz, żeby wygrywał? Ot, tak? Po prostu? Bez walki? Tai. - wymamrotałem i przytuliłem ją, następnie pogłaskałem uspokajająco po włosach. Później się zastanowię, co ja wyprawiam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz