Nowe informacje - Link

niedziela, 30 listopada 2014

Od Shadow`a, CD Lily

Postanowiłem raz, a dobrze skończyć wreszcie ten kryminał, który za każdym razem oczarowywał mnie swoją treścią, a pomimo faktu, iż trochę już u mnie był - ostatnia strona stała się upragnionym marzeniem. Dlatego wymyśliłem plan, który miał pomóc mi osiągnąć cel. Za każdym razem ktoś wpadał do mojego domu, przez co nie mogłem czytać, więc w tej chwili zmierzałem w stronę Jeziora Erupta, pragnąc choć na moment uciec od rzeczywistości. Byłem już w miarę spokojny - poukładałem sobie wszystkie fakty, emocje zepchnąłem na samo dno serca i można powiedzieć, że w końcu zacząłem się przykładać do bycia alfą. Od tego momentu zamierzałem być jak najlepszą podporą dla całej watahy. Skończyły się momenty, w których się gubiłem i popadałem w chwilowe stany depresyjne. Z nutą żalu - a może irytacji? - wspominałem zatracenie się w alkoholowym upojeniu, które w jakiś sposób odgradzało mnie od rzeczywistości. Usiadłem na kamieniu, Słońce świeciło jasno, a temperatura zdecydowanie sprzyjała letnim wypadom. W tym momencie dostrzegłem Lily, do której pomachałem. Nie było między nami już wrogości, co prawda nie byliśmy przyjaciółki, ale chyba nadal zachowaliśmy dla siebie jakąś wspólną nić zrozumienia, iskierkę sympatii. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz