Nowe informacje - Link

sobota, 29 listopada 2014

Od Rossy, CD Lily


-A więc zostajesz z nami? – Spytaała ta prze miła Lily
- Jasne! Już nigdy nie dam mu się wymknąć! A zresztą spodobało mi się tu. Jest tu taka rodzinna atmosfera… No to gdzie idziemy?! 
- Może nad morze? – spytała ze śmiechem
- Jasne! Świetnie! – Rozmarzyłam się i w ogóle nie skupiałam i… I było już za późno. Strzeliłam moim promieniem i to… w kierunku Lily! Na szczęście się zorientowała i zdążyła uchylić. Promień trafił w drzewo, które tak sobie trochę… wybuchło a następnie zwaliło całe czarne i jakby spalone na ziemie
- Ups.. – zaczerwieniłam się lekko
- Co to było?! – wykrzyczała dziewczyna
- Trochę nie byłam do końca skupiona i mi się tak omsknął promień… nie do końca nad nim panuje i… - Przyjrzałam się drzewu, a raczej wiórkach, które po nim pozostały – I tu chyba dosyć mocno nie byłam skupiona – wyszczerzyłam się
- Czyli że zawsze musisz być skupiona?! 
- Nie… znaczy tak… ale tak nie do końca… w sęsie no… takim, że już nauczyłam się prawie że idealnie na promieniu być skupiona tak wiesz podświadomie, ale jak za bardzo się… no wiesz… to wtedy promień sobie ucieka na mały spacerek – Roześmiałam się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz