Nowe informacje - Link

niedziela, 30 listopada 2014

Od Ross'a CD ktoś?


Zaniepokoiłem się. Gdzie była Rossa? Właściwie jej jeszcze w ogóle ni znałem i nie wiedziałem do czego jest zdolna. Poza tym, że przypadkiem, w chwilach większego rozmarzenia może kogoś zabić. Wyszedłem od Lily. Spróbowałem się skupić. Może mam z nią jakąś wieź, że np. będę wiedział gdzie jest czy coś… Emm… chyba się z nią…. Połączyłem?
~ Rossa?
~ Kto ty?!
~ Ja Ross. Paczaj jaką mamy zajebistą więź umysłową 
~ Heh fajna. Ale mów szybko co chcesz i wypad z mojej głowy, ok.?
~ Ok.. Gdzie ty jesteś?!
~ Gdzie JA jestem? A gdzie TY byłeś przez te pół roku, co?! Ja już na spacerek nie mogę wyjść?!...
~ Gdzie jesteś?
~ Nad morzem. 
~ To wracaj, cześć.
Jaka ona jest czasami wkurzająca! No nic. Wróciłem do domu. Ale nic nie zdążyłem zrobić, bo ktoś zapukał. Otworzyłem i zobaczyłem zupełnie nie znanego mi człowieka.
- Kto ty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz