Nowe informacje - Link

niedziela, 23 listopada 2014

Od Nicka Cd. Arleny



Gdy się obudziłem, zastanawiałem się czy dziewczyna jeszcze śpi. Wstałem cicho i pierwsze co to rzuciła mi się kartka, westchnąłem jedynie i poszedłem do łazienki, aby się ogarnąć. Skorzystałem z faktu, że została jeszcze wczorajsza zapiekanka i zjadłem ją sprzątając po sobie. Nie wiedziałem co ze sobą zrobić, więc stwierdziłem, że może zgłoszę się do tego alfy, może będę mógł już zamieszkać sam, nie chce się narzucać Arlanie. Znalazłem ich po 30 minutach, tak jeszcze nie wiedziałem gdzie co jest. W salonie siedziała dziewczyna, popijając herbatę 
- Cześć mała - powiedziałem uśmiechając się do niej lekko 
- Hej - powiedziała najwyraźniej zaskoczona moim przybyciem, nie dziwiłem się zbytnio 
- Chciałem znaleźć alfę, wiesz dowiedzieć się co będzie ze mną dalej - dziwnie było być zależnym od kogoś, no cóż może kiedyś jakoś się przyzwyczaje, chociaż trochę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz