Nowe informacje - Link

wtorek, 25 listopada 2014

Od Lily C.D. Shadow



Westchnęłam i zastanawiałam się.
- Ok - odpowiedziałam, wstałam i wyszłam od Shadow'a, a skierowałam się do siebie. Spojrzałam w lustro. Wyglądałam okropnie - doły pod oczami, spuchnięte oczy. Wyglądałam jak desperatka. Postanowiłam to zmienić. Otworzyłam szafę - pustka, nic nowego, odświeżającego garderobę.
- Później będę się martwić - powiedziałam do siebie i wyjęłam z szafy czarną bluzkę, skórzaną kurtkę i glany, a z szafki porwałam kosmetyki. Po ubraniu się musiałam ogarnąć twarz. Skrzywiłam się na widok siebie.
~ Ciekawe jak inni mogli na mnie patrzeć - pomyślałam i przemyłam sobie twarz. Potem nałożyłam trochę pudru i pomalowałam mocnym, czarnym eyelinerem i taką samą kredką, oczy. Na koniec pomalowałam się krwistą szminką. Została kwestia włosów. 
Musiałam je najpierw uczesać, spryskać odżywką i kilka innych zabiegów z nimi zrobić. Na koniec, efekt nie był taki zły. Potem usiadłam na łóżku i zastanawiałam się, o jaką bluzkę poprosić Arlenę. Wymyśliłam! (URL do zdjęcia: http://images.okazje.info.pl/p/muzyka/7570/th220/michael-jackson-movie-collage-men-s-t-shirt.jpg)
Kocham muzykę i Michaela Jacksona, więc postanowiłam poprosić o taką. Poszłam do Arleny, po drodze spotykając Shadow'a, ale nie zwróciłam na niego większej uwagi. Arlena otworzyła mi.
- Cześć, mogę wejść? - zapytałam.
- Jasne - odpowiedziała. - W jakiej sprawie do mnie przychodzisz?
- Mogłabyś mi uszyć bluzkę?
- Jasne, odpowiedz, jaką ją chcesz? - zapytała, a ja opowiedziałam jej o swoim pomyśle. Potem pożegnałam się i poszłam nad Jezioro Erupta, trochę odpocząć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz