Nowe informacje - Link

sobota, 22 listopada 2014

Od Lily C.D. Shadow



Trening był wyczerpujący, ale nie byłam bardzo zmęczona. Na stwierdzenie Shadow'a, że dojdzie kilka osób, zdziwiłam się, no bo skąd mógłby to wiedzieć?
- Skąd wiesz? - zapytałam, a Shadow opowiedział mi o Tai i tych facetach, no i o Arlenie, która chciała ich zmienić. Ciekawe, czy jej się to uda.
- Ciekawe, czy jej się to uda - powiedział na koniec Shadow.
- Tak. Miejmy nadzieję, że nie oceniła zbyt wysoko swoich umiejętności, ale popieram jej ambicję - powiedziałam. Zapadła cisza, która był przerywana przełykaniem kęsów kanapek.
~ Znowu ta piekielna cisza - pomyślałam. Potem oboje wstaliśmy, pożegnaliśmy się i poszłam do siebie. Po całym treningu, naszła mnie ochota, żeby coś zatańczyć. Wzięłam MP3 i pobiegłam na plażę. Nikogo nie było, więc odetchnęłam z ulgą i włożyłam słuchawki do uszu. Zabrzmiała muzyka - "Bleeding love" the Baseballs. Uśmiechnęłam się, bo piosenka bardzo odzwierciedla moją przeszłość. Zaczęłam tańczyć, przypominając sobie wszystkie ruchy. Słowa lecą...
But I don’t care what they say 
I’m in love with you 
They try to pull me away 
But they don’t know the truth 
My heart’s crippled by the vein 
That I keep on closing

Zamykam oczy, nagle jestem w brzydkim i starym budynku, widzę tył instruktora tańca, widzę ludzi uśmiechających się i tańczących, to co facet im pokazał. Sama robię to samo, bez wiedzy innych. Zapominam o wszystkim, nie liczy się, że zaraz będę musiała wrócić do domu dziecka i tłumaczyć się, czemu mnie nie było. To było nie ważne. Ważne tu i teraz. Muzyka się kończy, ja znajduję się w piekielnym pokoju w domu dziecka. Otwieram oczy, znowu jestem w pięknej watasze i mam cudne życie. Puściłam kolejną piosenkę i znowu zaczęłam tańczyć, robiłam tak jeszcze przez kilka godzin, w końcu zmęczona postanowiłam wrócić do siebie. Po drodze spotkałam Sadan'a, z opuchniętą twarzą. Uśmiechnęłam się do niego i pomachałam mu ironicznie. Chyba nie był w nastroju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz