Nowe informacje - Link

niedziela, 23 listopada 2014

Od Shadow`a, CD Lily

Wyszedłem na zewnątrz, żeby zaczerpnąć świeżego powietrza, gdy dojrzałem w oddali jakiś błysk. Zmieniłem się w wilka i pobiegłem ile sił w nogach. Na miejscu zobaczyłem Lily, siedzącą na Anellmo. Zmieniłem się z powrotem w człowieka.
- Lily - zacząłem. - Posłuchaj mnie. Uspokój się. 
Przez moment wahała się, ale zeszła z konia, podbiegła do mnie i uderzyła mnie w twarz.
- Czy ty wiesz, co mi zrobiłeś? Do cholery, wszystko zaczynało się układać, ale ty się mną zabawiłeś! - Wyrzuciła z siebie jakąś dziwną, niezrozumiałą dla mnie wiązankę przekleństw. - Wiesz, że cię kochałam?! Cholera, moi rodzice mieli rację. I co, jednak jesteś z Taigą? Wolisz ją ode mnie? Nie, czekaj. Ją też pewnie zaraz zostawisz, jak tylko pojawi się w watasze jakaś nowa dziewczyna - wybuchła. Bez słowa przytuliłem ją, pozwalając wyrzucić z siebie jej wszystkie emocje. Zaczęła krzyczeć, uderzać mnie i wyrywać się, ale nadal byłem silniejszy. W końcu straciła chyba siły, bo przestała się ruszać, tylko zaczęła łkać, płakać, pociągać nosem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz